Det där med att ramla av

Jag trodde att man skulle sitta uppe på hästen och inte stå bredvid. Hahaha alltså idag ramlade jag av ''sessan''. Ska nog byta smeknamn på henne för idag var hon då inte så gullig. Otur som jag hade så var det en hundägare som såg hela incidenten..... Hahahha vill inte ens spekulera i hur det hela såg ut, för det kändes verkligen som att allt gick i slowmotion. Vet ju själv hur mycket jag brukar skratta när andra ramlar av. (och då menar jag när det ser roligt ut, inte när folk gör sig illa.) Men hon frågade om det gick bra och sedan hade vi en kort och trevlig diskussion innan det var dags för mig att göra ett nytt försök med en ridtur. Resten av våran lilla tur gick väl bra, skapligt ont i min svanskota som jag redan har ett fuckat problem med. Sedan tog vi en tur på Ville också medans vi ändå var i farten och där gick det ju inte fortare än vinden om man säger så. Skön..t!

Nu ska jag ta mig en dusch och lite sisådär, för att sedan möta upp mallanbrall på stan så vi kan shoppa lite:) Därefter ska vi på T.I.C på Harry's! Kan nog bli en utgång på det också, är inte omöjlig... Time will tell ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0