.

6 km i spåret med milluz var inte illa! Våra stunder är alltid tipptopp, helt klart. Så idag var väldigt uppfriskande och behövande :) Nu kan man iallafall sova med gott samvete och vakna upp med ännu mer träningsvärk än vad jag redan har. Har så sjukt ont i armen efter fästingsprutan som jag tog igår. Jag som verkligen har fobi mot sprutor också, skitkul.. Tycker verkligen att det är pain in the ass att ta ett litet stick bara, spelar ingen roll vad det är för spruta. Det gör så fruktansvärt ont, och det blir ju definitivt inte bättre av att man sitter och spänner sig och är nära på att få en panikattack. Men ska väl förhoppningsvis slippa sjukdomar som dom vidriga äckliga fästingarna drar med sig iallafall. Usch det kliar på hela kroppen bara jag tänker på dom. 
Nu fortsätter vi se på Grey's.


"One day, he is going to wake up and realize how much he cares about her and when that day comes...she'll be waking up next to the guy who already knew"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0