Fri från jobbet och nu sitter jag i frisör...

img_7809 (MMS)

Fri från jobbet och nu sitter jag i frisörstolen. Jag har vikt servetter och ställt upp dom i restaurangen, typ 500 platser... Jag kom fram till att jag har suttit och vikt 650 servetter idag, helt sinnes! Hahah otippat att jag inte skulle hinna med vad jag behövde idag efter jobbet då. Det blev ingen träning på hobbe, inget hämta papper på lyftet, inget lämna papper på arbetsförmedlingen, inget skicka in till försäkringskassan... Inga pengar kanske??? Då blir det cry me a river, give me some moneyyy. Men jag måste lämna papperna innan veckan är slut, så är det bara. Typ på torsdag eller något, för imorgon hinner jag ju inte... Paniiiik!! Ska bli klar här sen ikväll är det hoppträning, wiiie:):)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0