gosigos

Men hur gosigt väder blev det inte nu då? Waaah, nu vill man ju bara mysa ner sig med nån mysig på nått mysigt ställe. Ja ångesten bara tränger sig fram här. Men jag måste ta tag i min packning känner jag, annars är jag körd imorgon. Funderar lite på hur jag ska klä mig imorgon när jag åker, hur klädseln ska vara på kvällen och vad man ska ha på sig dagen efter. Ojoj, nu  blev det svårt helt plötsligt. Ännu ett problem dök upp också, hur ska allt få plats i den lilla väskan jag tänkte ha med mig? knöla brukar gå bra så får väl använda den metoden idag, precis som alla andra gånger jag ska packa.

Imorgon är en sån där hetsig dag där jag lär hinna med massor med saker, IGEN. Såg ju hur bra det gick sist... Nej men jag måste kliva upp tidigt imorgonbitti och sedan bege mig till arbetsförmedlingen och lämna dessa jävla papper och skriva på nya. Därefter lär jag svänga förbi mallan en snabbis och sedan fortsätta raka spåret till jobbet som startar 10:00. Jobba fram tills 14 snåret och då lär jag kuta hem och förmodligen fortsätta packa väskan och få ordning på allt innan det är dags att åka lite tåg! Vad ska jag packa i för grejer liksom?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0