Idag kände jag att det var dags för shorts...

img_7281 (MMS)

Idag kände jag att det var dags för shorts igen så att man inte glömmer bort att det nästan är sommar! Kom nyss till travet och nu håller jag på och Grejsar i något förråd med tallrikar. Väntar på att leffe ska komma och hjälpa mig så att jag inte tar fel tallrikar. Som igår till exempel när jag satt och vek servetter.. Jag började vika och var väl kanske uppe i ca 40 stycken när jag ser att jag vikt fel, så det var ju bara att leta rätt på dom felvikta och börja om. Hahah tänk om jag inte upptäckt det och prinsessan hade fått den  fina servettenvikningen som inte ens kunde stå...  Hon kommer ju hit på lördag så jag hoppas hon torkar sig runt mun med min servett:) kult. Nej nu lär jag leta reda på Leif så att jag kommer hem nångång och hinner med resten av dagen. Laterrr



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0