Klev upp halv sju imorse... Satan i gatan ...

Klev upp halv sju imorse... Satan i gatan vad det kändes alltså, tröttaste någonsin. Men så kan det gå när man lägger sig alldeles för sent. Har fruktansvärt ont i svanskotan också, har haft det i någon vecka nu.. Hahaha det kan nog vara efter min vurpa på slick nu när jag tänker efter, för då landade jag inte bra. Om man ens kan kalla det att landa... Självklart somnade jag så fort vi började köra, som alltid. Kan inte vara så roligt sällskap jag inte när man ska åka långt. Stackars mammsen på alla långa resor när jag skulle tävla SM :D men som sagt, vi är iallafall påväg och jag tror vi är i Västerås nu, eller åkte iallafall nyss förbi där. Skriver mer när jag är påväg tillbaka. Håll tummarna!!:)<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0