körkort!!!

Vill bara skriva här att jag har skaffat körkort men då skulle jag ljuga litegrann. Vill ha körkortet so bad, men alltså plugga.. hahaha jag orkar inte!!!! Har fan suttit i flera timmar ikväll känns det som, och inte fan har jag blivit nå smartare. Imorgon kommer jag vakna upp och ha glömt varenda svar som var rätt. Idag började jag iallafall med prov 1, och då fick jag typ 40 av 70, så jävla less var jag. Sedan gjorde jag samma prov igen och då fick jag 66 av 70, dåligt glad?!!! Då tänkte jag att det var dags att gå vidare till prov 2, och det skulle jag fan inte ha gjort. Hahah, 38 av 70.... Det andra provet var så sjukt svårt, fattar inte??? Frågorna hade dom vridit om och orden var skitsvåra, ville nästan gräva min egna grav när jag satt där som en hjärndöd liten myra. Men nu har jag suttit och antecknat lite så jag ska göra prov 2 imorgon igen om jag hinner ladda om batterierna.

Annars då, om man bortser från jävla helvetesplugget? Då tycker jag att dagen har varit ganska schyst. Var och jobbade på travet på förmiddagen, sen fick jag slutade tidigt så följde med mamma och kollade på lite utomhus möbler. Sedan åkte jag ut till  E-A och trimmade lite i ridhuset och hoppade lite smått eftersom vi ska träna imorgon :) Wiiie. Sedan var det powerwalk som gällde innan det var dags för plugg. Måste säga att jag har gjort mycket vettigt idag, så jag är värd ett MVG faktiskt, ett körkort ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0