Nu har jag äntligen varit och lämnat lappa...

Nu har jag äntligen varit och lämnat lapparna, hur bra? Guld värt. Haha fast jag hade ruskigt flyt. Jag trodde att dom öppnade kl 8, vilket dom gjorde också men dom öppnar tio med att hjälpa kunderna. Så jag kom samtidigt som en kille som jobbar där så han frågade om jag ville ha hjälp och det behövde jag ju verkligen. Självklart kirrade han det där så nu är det ur världen, äääntligen! Ligger nu i sängen och fördriver lite tid fram tills att jag ska åka till travet och jobba lite med det sista. Jag funderar på att börja packa lite nu men problemet är ju att det inte finns någon väska att packa i eftersom att den är i Hille. men jag har börjat lägga fram litegrann, men har ingen aning om vad jag ska ha för kläder att åka i och imorgon. Skulle vara ruskigt skönt med min fina leopard jumpsuit, men vi får se vad som lockar innan jag ger mig av till tåget. Nu ska jag mysa lite med A. Laaater



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0