Så irriterad som jag har varit på sistone ...

Så irriterad som jag har varit på sistone har jag nog aldrig varit i hela mitt liv och förhoppningsvis slipper jag det i framtiden. Nu har bägaren runnit över minsann, och Gud så roligt det är. jävla fan alltså vad förbannad jag är. idag är det många som är idiot i mitt huvud och så får det vara. Idiot F.K som också är dum i huvudet, var ju dock ingen nyhet men det var som pricken över i:et liksom. Speciellt i dessa härliga tider (not). Kände att detta blev lite luddigt och det blev även ett riktigt dampinlägg men det skiter jag faktiskt i. Stackars er som råkat ut för mig idag men det blir väl förhoppningsvis en bättre dag imorgon. Eller ännu värre... Hahah, spännande det ska bli att vakna upp imorgon!! Tack och hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0