Saying goodbye can be the hardest thing to do

Idag gick det väldigt bra med båda hästarna :) Ska hoppträna med den ena imorgon så får se hur det går med tanke på att det var första gången jag red henne idag. Känner mig lite övertaggad när det gäller ridningen nu, hahaha lite kult.... Vill bara tääävla och träna, going crazy.

Jag har som ni såg i förra inlägget tagit ett långt bad. Inte så dumt med tanke på att det kom snö idag. Ville typ gråta när jag såg dom vita små jävlarna komma ner från himlen. Men det slutade ju snabbt som tur var och det kom lite sol istället. Ikväll blir det chillerill och film för mig eftersom jag ska upp i skaplig tid imorgon. Tänkte åka ut och rida corsa innan jag börjar jobba klockan 10. Imorgon är det bara lunchtrav så kommer bli klar i tid så jag hinner träna på kvällen och förmodligen hinna åka ut till valbo för att rida hobbe direkt efter workiwork! :) Måste säga att jag är verkligen duktig om jag utför allt detta imorgon, we will see ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0