Stronger than jesus

Det har gått bra med alla 4 hästarna idag, så jag är väldigt nöjd faktiskt :) Är så skönt att komma igång ordentligt igen, så nu hoppas jag bara på att corsa också är på G. dreamteam ♥

Äntligen är jag på min favoritplats och bra har jag det :) Nu är det dags för lite sovning för imorgon är det en viktig dag som jag måste vara pigg på. Först är det arbetsintervju klockan 10 som gäller. Därefter ska jag möta upp mallan på stan för en liten stadsrunda :) igen.... Har även lite viktiga ärenden på stan som ska göras, får se om jag vågar, tihiii. Sen måste jag hinna ut till stallet också innan det är dags att sova middag eftersom jag jobbar på kvällen. Har ju en tendens till att bli sjukt trött på kvällarna, och det är ju ingen fördel om man jobbar på natten. Nej nu måste jag stänga mina blå och sussa.
Godnatt mina fina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0