3/5

Dagen var nästan som jag hade tänkt mig. Det där med att kliva upp superdupertidigt strök jag från listan när klockan ringde imorse, men annars har jag hållt mig till schemat rätt bra! :) Det blev lite en sånhär less-kväll som kommer och går lite hur som helst och hur den vill. Var liksom helt oförberedd, poff sa det ba. Men innan mitt lilla less-koma så har jag åtminstone hunnit med att rida corsa, träna E-L och jobbat, precis som jag hade planerat. Alla 3 grejorna gick väldigt bra så det gjorde ju mig lite happy. Sen var det en bonus att desperate gjorde sitt mellan 21-22. Så sjukt spännande nu!! Skulle aldrig i livet hoppa över ett avsnitt, över min döda kropp.

Har verkligen funderat över delar av livet och kommit fram till att vissa saker inte är bra för mig. Måste verkligen göra mig av det och sluta bry mig och tänka så mycket. Det kan nog vara en bra början till en bättre tid kanske :) Men just nu känns det som att det mesta går emot mig och min lilla vilja som knappt verkar existera. Jag vill vara barn igen och inte ha saker att oroa sig för. Ett tips till er som är små och fortfarande barn: NJUT. Fan så dum man var och trodde att allt skulle bli så mycket roligare och enklare när man blev stor. Rena motsatsen. I och för sig så har jag verkligen ingen ordning på livet just nu, men ändå. Någon balans har inte uppstått ännu och jag är rädd för att det kommer ta tid innan den hjälper mig. Men någon gång borde man få känna sig trygg och bekvän och det är nog vad de flesta strävar efter. Men just den där oroande känslan som gnager inombords är fan det värsta som finns för den försvinner inte hur mycket jag än försöker. När man vill som mest att den ska försvinna blir den bara starkare. Så det är bara att vänta tills den går upp i rök, för det gör den förhoppningsvis tids nog. Vissa saker är svåra att släppa taget om, så är det bara.

Men nu ska man ju inte deppa ihop heller för så less är jag verkligen inte, behövde bara skriva av mig lite :)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0