What am i supposed to say when i’m all choked up that you’re ok

Meeen varför går det inte att ladda upp klipp från youtuban för!!! blir lite smått less. Var ju inte alls så längesen jag upptäckte hur man gjorde men nu går ju inte ens det. samma gamla visa, att man ska behöva be någon om lite hjälp. Skulle behöva en snäll själ här vid min sida nu. En teknisk jävel som kan lära mig allt den kan. När jag blir gammal (äldre) så ska jag gifta mig med ett riktigt snille, tänk så händigt. Eller en snickare. Oj, nu blev det svårt. Kanske två flugor i en smäll inte skulle va så dumt.

Nu är det nog dags för mig att gå och lägga mig i sängen och se lite vänner eller något annat fint. Sitter alldeles ensam nere i soffan och kollar CSI, det bådar inte gott.. Brukar aldrig sitta och titta på något läskigt ensam för vet hur det alltid slutar. Det kommer sluta med att jag tänder varenda liten lampa i huset innan jag vågar gå upp till mig. Det är hemskt hur mörkrädd jag är, har alltid varit och kommer förmodligen alltid ha rädsla för mörker.


När jag går därifrån Och du håller kvar Så vet vi båda att det är såhär man mår när man hemligheter har




Kommentarer
Lixy

Bra blogg :)

2011-05-06 @ 09:33:40
URL: http://lixy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0