24/11

Äntligen är denna långa dag över, men det är en precis likadan dag som väntar imorgon. Men det är dumt att klaga för jag får ju fina cash när månaden är slut :) Och har ju faktiskt haft en bra dag med mina fina arbetskamrater, ibland är det ju nästan så att man inte vill åka hem. Ska även bli roligt att vara på harrys imorgon igen, var några helger sedan jag jobbade sist. Har haft så mycket att stå i senaste tiden så jag knappt har hunnit med att tänka känns det som. Men ska försöka chilla lite och hinna med att andas och leva emellanåt, känns som att det är ett måste.

Var på lindbacka idag fram tills klockan 13, sedan var det bara hem och byta om och sedan åka vidare till läkerol där ett 14-22.40 pass väntade. Nu har jag äntligen landat hemma i min fina säng och ska stänga igen mina blå innan klockan hinner bli för mycket. Blev en alldeles för sen natt igår som resulterade i levande död människa idag. puss och godnatt

Jag tror mitt hjärta blöder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0