återuppståndelse

 Ser nu att statistiken har sjunkit lite, men det känns faktiskt ganska skönt ändå. På något vis kan man skriva lite mer personligt då kanske :) Senaste dagarna har rullat på hyfsat på, dock känns livet lite tungt just nu av olika anledningar som jag inte tänkte gå in på just nu. Men hoppas på ljusare tider snart.

 Har även varit och hälsat på vita damen i järbo som jag förövrigt drömmen mardrömmar om nu för tiden. Sån sjukt galen kärring så det finns inte! hahaha, dör lite bara jag tänker på henne.. Sen har mitt liv mest bara bestått av jobb och min caesar. Har hunnit varit på en 40 timmarskryssning som blev lite för mycket för mig också, en borttappad mobil (trodde jag), borttappat leg som fortfarande är kvar på båten, var gryyymt sliten för att vara jag. Men den lilla mobilen hade jag lyckats lägga ner i malins neccesär så den är ju tillbaka i mina händer igen;) Men det var en grym helg och saknar redan mina barskolehomies..

Som sagt så har ni inte missat så mycket i mitt liv, endast jobb och det fortsätter redan om några timmar då jag ska till läkerol för någon middag, vet inte när jag slutar men är lite sugen på att gå ut efter. Vi får se hur sent det blir.. men skulle ju vara kul om jag fick som jag ville för en gångs skull :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0