Har haft en fin dag idag där det mesta har...

Har haft en fin dag idag där det mesta har gått bra faktiskt. Blev en ganska lång dag på jobbet, men sedan bar det av till Emelie och kika på hennes nya fina lägenhet! Blir så aviiiis, kan inte dom bara höra av sig till mig snart??? Nu är det min tur att bli stor. Vi fixade iordning tacos och sedan som efterrätt blev det chirre och firre lagomt till idolmyset! :) My goood vad bra dom var idag.. Dog lite när Amanda och Moa sjöng. Skulle dock bli överlycklig om Moa kunde ta ut sina fula rastaflätor för hon är ju söt i ansiktet. Men nu måste jag sova om jag ska kunna ta mig upp ur sängen igen.. Puss ses imöööra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0