4/10

eftersom jag har klivit på min dator så lever den överhuvudtaget inte alls, tyvärr. Saknar den lite, vill ju visa lite bilder och sånt där från senaste tiden. Det får helt enkelt bli en annan gång. I helgen blev det 2 dagars festande och det tog all min energi kan jag lova, var längesen jag blev så sliten. På fredagen var vi några tjejor hemma hos mig och sedan gick vi ut och skakade lite rumpa, vilket resulterade i soffläge heeela lördagen. När kvällen närmade sig blev det krök hos emelie innan vi återigen skulle ut och slänga våra lurviga. Hade sjukt roligt båda dagarna och måste tacka det fina sällskapet! Var dock inte lika roligt att kliva upp halv 7 dagen efter då det bar av mot enköping.

Nu när jag är med i vikarieförmedlingen ringer de som tokar och det finns verkligen jobb så det räcker och blir över. Men idag har jag varit på lindbacka som ligger vid golfen, alltså påväg ut mot bönan typ:) Dom e så gulliga dom små liven. Ska vara där imorgon också, och även nästa vecka på tisdagen och torsdagen. Skulle verkligen vilja vara på samma ställe hela tiden egentligen, skulle underlätta på alla plan. Så får hoppas att man kan få något vikariat på något ställe sen :)

Ikväll ska jag nog låsa in mig och läsa lite körkort innan det blir tvmyskväll, som vanliga tisdagarna;) hihi. topmodel säsongsstart kl 20 och sedan desperate som börjar igen!!! som jag har längtat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0