död

blev det nå körkortsplugg igår då? Nehejdu. Jag tog en powernap som spårade lite, vaknade klockan 20 istället. Hade nog en ställd väckarklocka i huvudet, perfekt ringning eftersom topmodel började då. Intog soffan och myste i 2 timmar framför favvoprogram innan det blev sänghäng.

Det blev en ganska lång dag på lindbacka idag, men ska inte klaga för det är så myyysigt:) Imorgon är det jobb på läkerol så jag får se om det blir något dagis eller inte. Men nu så ligger teoriboken här bredvid mig och jag ska tvinga mig själv att iallafall läsa lite, och på fredag ska jag ringa om fler lektioner. Min lärare sa att jag snart kan boka uppkörning så lär ta mig kragen verkligen... Det hänger på mig och teoridelen bara så jag har ingen  att skylla på denna gång tyvärr. Förstår inte att det ska vara så svårt för mig att ta tag i saker? gash.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0