måndag

Lessare människa än mig får ni leta efter! haha, min mobil har varit totalt DÖD sen i lördagsnatt. Det stod som en ''händelse'' att jag var tvungen att återställa den för att den ska funka? så klockan 4 på lördagnatt började jag med installation på min dator, och återställde den sen. Men funkade det då? NEJ. så jävla less! Trodde jag skulle börja grina, eller det gjorde jag ju också iochförsig. Så telefonen var död, och jag vågade inte somna om eftersom att jag skulle upp klockan sex för att mamma skulle hämta för mig kl halv 7. hahaha, så där satt jag i sängen så in i bängen arg, och ville inget annat än att sova men hade ju som sagt ingen väckarklocka....... tillslut fick jag tag i en kompis som fick ringa malin som i sin tur fick ringa mamma och berätta för henne att hon var tvungen att plinga på och väcka mig.

Av egna erfarenheter tycker jag att iphone är den bästa mobilen, kan inte ens tänka mig en annan! Men samtidigt är dom så in i helvete dåliga också, dom går sönder för INGENTING. Det är bara massa jävla krångel och itunes kan ju slänga sig i väggen. Är det något jag avskyr så är det fanimig itunes. Grundaren av det borde ha ett nackskott... Sen igår när jag ringde telias support så gjorde dom ju inte saken bättre. Dom kopplade vidare mig 1000 gånger till massa olika människor. Sen säger idioten att det är fel på min ihpone. som om jag inte visste det? hon säger även att den inte kommer att kunna lagas, jag har liksom haft den i 2 veckor nu och den är redan förstörd. Hon sa också att ''det kan bli så ibland''. Bra jävla telefoner som går sönder utan någon anledning. Jag menar, varför skulle inte min mobil funka helt plötsligt om jag inte återställer den? och sen att den inte ens funkar sen när jag har gjort det. Det enda som stod på itunes var att den inte kunde anslutas och att det var något fel på den. Vidriga tekniska prylar, i hate u.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0