tisdaf´g

heeeej mina vänner, nu är jag nog tillbaka på riktigt igen. Jag var på telia idag iallafall och skulle dampa lite, men jag fick den snälla killen igen som jag hade sist jag var där också. Han typ garvade åt mig och frågade vad jag gör med mina telefoner. Men han kom fram till att jag inte skulle få en ny gratis, för att när jag tappade den sist blev den så skadad så att den vart paj i telefonen liksom. Precis vad jag ville höra.....har fått betala för 2 telefoner på 2 veckor nu, inte riktigt vad ekonomin tillåter. Men vad gör man inte? Nu är detta min sista iphone, annars tänker jag skaffa mig en gammal hederlig nokia som jag kan tappa 1000 gånger utan att den ens får minsta lilla skråma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0