lördag

Jag mådde som en påse skit igår typ hela dagen och det fortsatte till kvällen. Men jag hade roligt ändå med mina bästa, som alltid :) Dock var det alldeles för mycket folk ute, fyfan. Det känns farligt en sån gång, tänk om det börjar brinna? Då kommer det bli precis som göteborgsbranden. Usch, man ska inte tänka i dom banorna men igår gjorde jag faktiskt det. Är mycket piggare idag iallafall så det är skönt. Sov hur länge som helst innan jag åkte och plockade upp frida och malin så åkte vi till stallet. Dom red, jag kollade på. Sen har vi smörjt prylarna och frida knoppade idag så slipper vi göra det imorgon. Hon ska ju tävla caesar i en dressyrklass imorgon! Det ska bli så sjukt spännande att se hur han sköter sig. Men idag gick han så jäkla bra och jag är verkligen så tacksam att hon rider honom för hon är så duktig. Sen är det ju roligt  att stå på marken och kolla också:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0