lördag

Men shiiit va bra bion var igår! har hört att det är många som var besviken på den, men jag tyckte den var skitbra! Satt på helspänn hela filmen och sen gör det ju inte saken sämre att det är ögongodis med heller..;) mmmmhm kingfilm iallafall, SE DEN! Nu sitter jag i soffan och målar naglarna innan jag ska ta tag i håret. Lika bra att börja i tid för idag ska jag gå på min kusins bröllop:) Det ska hållas ute i högbo så vi ska väl åka dit och käka lunch i tid och sedan fixa oss där. Tror vi ska åka runt 13 så det blir väl lagomt att starta nu lite med att göra sig iordning lite smått. Har dock inte ens bestämt vad jag ska ha på mig ännu.... bra där!
 
 
Jag saknar dig min finaste


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0