måndag

Vikarieförmedlingen tyckte nog också att jag behövde vara ledig idag igen. Inte mig emot egentligen, dock rullar ju inte cashen in lika bra när man är ledig tyvärr...... Ska ringa dit och tala om att jag vill jåååbba hårt innan jag ska åka iväg:)
 
som jag skrev tidigare i helgen var ju att caesar gick sin första dressyrtävling någonsin i söndags. En regional LB:3. Det blev några missar men han såg jäkligt fin ut och frida red skitbra! :)  missar kom i bland annat galoppen och sedan började han galoppera när det var trav osv men som sagt så var han duuuktig. Var ju faktiskt hans första tävling på dressyrbanan ;) Blev alldeles för lite sömn på lördag natt och fick knappt några timmars vilande så jag sov ungefär  hela dagen när vi kom hem från tävlingen. Därefter åkte jag och köpte max och kikade på en film innan jag somnade tidigt igen. Haha, bra söndag....
 
Vaknade tidigt idag och hoppades på att jag skulle få jobba egentligen men nehejdå, så jag gick ut på en prommis och ska snart åka till stallet och fixa litegrann.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0