måndag

heeeejhej, dålig update denna helg men har haft fullt upp med annat:) Tävlat bland annat lördag och söndag så har varit i tierp hela min helg ungefär. 2a i lördagens 120 och 4a i gårdagens 125. Så himla nöjd med honom hela helgen! Trodde inte vi kunde slå så många konkurrenter;)
 
Igår var jag och emelie på en lååång pw runt om i stan, och vi var bland annat nere vid alderholmen och gävle strand. Gud vad fint det är där.. Synd bara att det är på ''fel'' sida enligt mig av stan. Men skulle nog ändå kunna tänka mig att bo där. Efter prommisen så handlade vi grönsaker och dipp(.....), och gick hem till mig för att kika lite solsidan innan det var dags att sova. Är så sjukt trött efter helgen, så blev lååång sovmorgon innan jag åkte ut till cesse och longerade honom.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0