måndag, INLÄGGET SOM ALDRIG KOM

Fattade man ju att vikarieförmedlingen ringer typ 10 min efter förra inlägget, haha.. Men då var jag på gång mot stallet så kände att  det inte riktigt var värt det heller för hade knappt fått in några timmar alls idag isåfall. Så får hoppas att dom ringer imorgon istället så jag får in timmarna på dagen istället för på eftermiddagen:) Hjälpte till i stallet eftersom det kom nytt hö så har varit på höskullen någon timme och sedan åkte jag och emelie till köpis och strosade runt lite. Köpte ett par dojjor och sedan handlade jag lite hem hit till mitt tomma tråkiga kylskåp. Så nu äntligen är det lite påfyllt med gosaker igen;)
 
Vid 6 snåret åkte jag tillbaka till stallet och det var dags för träning. Trodde han skulle va asfin idag men han var snarare lite stel i ena sidan men annars tycker jag att han trampade på bra. Dock var han väldans pigg, konstigt nog. Är ju inte så ofta det händer när det bara är markarbete!
 
Kikar lite ensam mamma söker men det här måste va den sämsta säsongen hittills, tror nästan att jag ska stänga av och lägga mig i badet istället. Älskar ju vanligtvis det här programmet men besvikelsen som uppstod när man sett det lilla som varit....... AJAJ, inte braaa.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0