måndag

Känner att jag vaknade på fel sida imorse, allmänt irriterad och inget riktigt stämde. men det blev plötsligt bättre när jag kom till stallet och såg caesars söta face! :) Hängde lite i stallet och smörjde alla grejor samt städade undan lite skit. Det var markarbetespass idag, och den gick väl sådär faktiskt. Han var fin, men vi har haft våra bättre pass om man säger så! Vi red utan stigbyglar och det var så sjuuukt jobbigt. kommer åka på en skaplig träningsvärk imorgon, haha.. Men som sagt är det alltid givande träningar ändå, och det brukar alltid visas dagen efter då vi har hoppning. Annars har jag bara kikat OS hoppningen, och det gick väl sådär för sverige som ni kanske såg. Så himla synd, kändes som att dom hade otur idag. Men måste erkänna att jag tycker lisen klantade till det ordentligt några gånger, men men! Vi har iallafall 3 stycken svenska ekipage till det individuella OS iallafall så det kommer bli riktigt spännande på onsdag. Nästan så att man måste sitta bänkad hela dagen då;)
 
Nu ska jag fixa till mig lite, innan jag ska möta upp ett par vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0