onsdag

Igår hade jag och mallan en liten mysdag kan man väl säga. Först käkade vi lunch på ikea, och sedan gick vi ner på lagret där och jag inhandlade en spegel som jag har gått och spanat lite på, så äääntligen !!! :) Ska man gå på ikea måste man vara utvilad och ha lite tålamod, men jag var inte riktigt på humör för det igår så det får helt enkelt bli en annan dag. Och då sägs det att gävles ikea är typ det minsta i sverige? Vill inte ens föreställa mig hur det är på sveriges största ikea....
 
När vi var klara där tog vi oss en sväng till Owes och kikade lite. Har noll inspiration hur jag vill ha det här hemma, men jag kan sitta och kolla på hemsidor och bloggar, och då blir jag så sjukt avis på dom som har det så fint hemma. Vet liksom inte vart jag ska b örja någonstans. Det känns så himla opersonligt här hemma så jag vill bara göra något åt det. Tar dock aldrig tag i det, vet inte riktigt hur jag ska börja som sagt.  Men nu har jag iallafall införskaffat mig den där spegeln jag har vela haft ett tag nu, och handlade även lite på owes. Bland annat en ''tallrik'' som jag ställt i vardagsrummet på bordet med ljus ovanpå, två kuddar, en pläd, två lampor. Så det vara iallafall en bra början tycker jag:) Ska knäppa kort sen om jag kommer ihåg så ska jag visa er.
 
Idag så har jag inte gjort så mycket faktiskt. Donade lite här hemma innan jag åkte ut till stallet och myste lite. Frida red caesar idag så jag satt på sidan av ridbanan och tittade samt solade lite. Man måste ju passa på när finvädret väl är här! Frida är så jäkla duktig och fascineras typ varje gång hon får trimma cesse. Så himla roligt att se:) Kom hem för en liten stund sen och nu sitter jag på balkongen och tar det lite lugnt bara. Läser tidningen, bloggar och allmänt njuter bara. Blev även inringd från vikarieförmedlingen idag, så det blir jobb tors,fre,mån och tis så det ska bli ruuuligt! :) Antar att jobbet är igång igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0