Torsdag

Orkade faktiskt inte blogga igår, det kan jag erkänna. Hade massor med annat för mig som var lite roligare :) jag vaknade rätt sent och då bar det av mot stan för där skulle vi ha lite presentkik och käkade även en sallad på java. Fick med mig lite nya sängkläder och handukar från hemtex:) Ove sundberg är såklart ute och kollar på sådant när det är rea och mamsen inte är med hihi. Satt därefter på arbetsförmedlingen i cirka 2 timmar, fråga mig inte varför det blev så länge men så var fallet iallafall. Dock var det ganska lärorikt!
 
När klockan började närma sig halv 4, 4 snåret så åkte jag till stallet och fixade cesse, lastade in honom i lastbilen och vidare mot lervik för där väntade frida. Hon red dressyr på honom igår för någon bra dressyrtränare. Det gick super, han va så fiiiin:) Frida är så sjukt duktig på att rida så blir så glad när hon vill rida honom, det hjälper både honom och mig tror jag. Tro det eller ej men man lär sig mycket av att sitta på läktaren också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0