fredag

Moppeåkning mot dream land i Bali!
Fy bubblan vad jag vill tillbaka. Tänker på det varje dag...... vad gör man i Sverige, och speciellt i Gävle?
 
 
Idag var det morgonträning som gällde. Gick väl helt okej då jag känner att jag inte alls är i samma form som tidigare. Inte så konstigt med tanke på att jag hade ett litet uppehåll där på nästan 10 veckor ;) haha. Men får hoppas att formen börjar komma tillbaka snart så jag är i jämn takt med caesar. Han känns väldigt fin nu, ovanligt pigg dessutom så nu är det dags att jag byter bett så att jag orkar hålla i. Kan gissa på en lagom tränignsvärk imorgon....
 
Nu har jag donat lite här hemma och ska på lite ärenden senare. Känns så konstigt att julen är över. Allt gick så snabbt, speciellt juldagen och annandagen. Men har haft en sån himla mysig jul med släkt och vänner, obeskrivligt :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0