Afternoon

Lite galet vad glad jag blir av en liten kommentar här på bloggen!! :) Tihi. Jag har nu kommit hem efter att ha varit i lägenheten och donat lite, samt lämpat av alla grejor som vi handlade idag på ikea. Det är verkligen intressant hur mycket grejor man faktiskt behöver ha som man inte ens tänker på när man bor hemma. Jag har hur mycket saker som helst kvar att inhandla innan mitt hem blir fullbordat utan att något saknas. Men det är så skönt att iallafall vara en bit på väg:) Tror jag ska skriva en lista på vad som behövs som jag sedan kan bocka av allt eftersom. Efter all shopping satte vi oss och åt lunch där inne på ikea, så jääkla gott! förstår inte hur allt kan vara så billigt där inne?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0