Blä

Igår var det en riktigt jävlig dag för mig. Vaknade upp och kände mig jäkligt krasslig, precis vad man behöver nu liksom... Så jag låg hemma sjuk hela dagen och snorade, nös och hostade vart och vartannat. Höjdpunkten på dagen var när malla Joinade mig i min sjukstuga och hade med sig lunch till mig:) jag försökte ju kurera mig hela dagen för att bli skapligt pigg för dressyrträningen på kvällen, men gick väl som det gick med det..

Träningen var katastrof och det gick så sjukt dåligt. Det var väl dels för att jag var febrig och inte riktigt hade tålamodet på min sida, och det riktigt brann i mig. Caesar va säkert lite trött och hade träningsvärk från söndagen. Den träningen vill jag bara glömma, så illa var det. Är hemma i min sjukstuga idag också, men är definitivt piggare idag så det är skönt:) träning ikväll är det också och då hoppas jag verköigen inte på en repris från gårdagen....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0