Dör lite

Rubriken kan tala för sig själv och mig. Jag har suttit med proven i 2 och en halv timme, och då gjorde jag endast 2(!!!!) prov? Är det ens lagligt att proven ska vara så fuckade? Blir alltid så upprörd efter att jag suttit med dom där förbannade testerna. Sista testet fick jag iallafall 60 av 70, men var det godkänt då? N.E..J! Helt omöjligt att bli godkänd verkar det som i mitt fall.

Ska ta mig an ett prov imorgon också efter träningen, kan bli intressant... Hoppas nästan att jag slipper jobba så jag får printa in alla svaren i hjärnan. Skulle ju vara guld värt:)

Men iallafall så fick caesar gå i ridhuset idag och det fick väl bra. Känns lite som att han är i en trotsig period nu alltså, då han inte riktigt vill göra som jag säger. Men han skötte sig bra ändå i helhet tycker jag:) gullen.

Min hjärna är mos så nu ska jag låta den vila några timmar. Puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0