:)

Jag började med stallet iallafall och det var nog ett klokt beslut ändå. Var alldeles själv i ridhuset så det var superduper för då kunde vi trimma lite hur vi ville. Caesar var jättefin idag faktiskt, över förväntan eftersom han vilade igår. Han börjar göra mer och mer framsteg faktiskt och han växer i mina ögon för var dag som går:)

Har märkt att han och jag är rätt lika humörmässigt. Kanske inte är så positivt men lite kul när jag tänker efter. Han blir rätt arg och har rätt kort stubin, precis som jag. Växlar humör innan man ens hinner blinka, precis som jag. Är genomsnäll egentligen, precis som jag hehe. Och såklart ett varmt hjärta, likaså har jag! Sen kan han se sur ut också även fast det säkert inte är meningen, så kan nog alla uppfattas faktiskt. heheh, lite kul sådär.

Men, he's a good man!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0