.

Dags för ett nytt jobb. Nu under sportlovet verkar det inte ens behövas vikarier? Börjar bli lite rastlös av att gå hemma på dagarna, även fast det är grymt skönt att få sova ut. Skulle ju va guld om man hade fått förlängt vikariat på ett ställe, eller något liknande. Men jag menar, hur svårt ska det egentligen vara att hitta ett heltids/deltids arbete? Är nästan frustrerande hur mycket arbetslösa det finns nu. Jag har "bara" ströjobb, men det skulle va så jäkla skönt att kunna gå till samma ställe varje dag och veta vad man ska göra och när man börjar m.m.

Ja, jag är ju som sagt ledig idag då. Ska åka till stallet strax, sedan ska jag ägna min dag till att plugga lite körkort, och sedan ikväll blir det lite kalas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0