Friday is over

Har varit en bra dag måste jag säga! Först arbete på dagen och sedan bar det av till lägenheten för att kolla hur allt såg ut och guud vad fint dom hade fixat:) tapetsera lite och måla! Samt flyttat in garderober, dragit sladdar och så ställde vi iordning soffan och soffbordet. Längtar tills allt är klart, men det känns som att det är långt kvar.. Alla kläder, min säng, alla köksredskap, tallrikar, glas, lampor m.m. Men snart så borde det va dags att jag får flyga ur mitt älskade bo.

Därefter var jag hos Caesar en stund, sedan hem för att Käka och mysa lite med älsklingsmami. Och var väl inte så otippat att jag skulle jobba även på kvällen. Började 22 på Harrys och idag fick jag stå i entrén! Var lite krångligt innan man kom in i det men det var skitskoj:) Tycker verkligen om att vara där. Idag var det dock väldigt lugnt, vilket kanske var tur eftersom jag var lite ovan med kassan och den nya positionen;) hihi. Men nu ska jag sussa.. Pöss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0