i brist på annat

Har du:
Någon som förstår dig? ohja
Någon som du saknar? det hoppas jag
Någon som du hatar? haha ja..
Vem kramade dig senast? zandra
Vem pussade dig senast? marcus
Vem ringde dig senast? malla
Vem ringde du senast? Mama
Vem var hemma hos dig senast? mama
Vem var du hemma hos senast? senaste personen var marcus, annars hotellet i helgen då:)
Har du några kärleksproblem? kan jag inte påstå
Har du pratat med någon idag? jaaada
Har du gråtit idag? Nej, peppar peppar ta i trä
Har du skrattat idag? inte ännu, men det är en lååång dag kvar

Jag:
Är singel? jaarå:)
Svär ofta? det kommer automatiskt tyvärr
Sjunger i duschen? Yes
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? why not?
Skrattar åt dina egna skämt? alltför ofta
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Ja, vem skulle inte!!

Har du:
Piercingar? i öronen
Syskon? Yes
Jobb? jappp
För många vänner? Man kan aldrig ha för många vänner
Rymt hemifrån? När jag var liten hände det väl X antal gånger, men kom ganska snabbt tillbaka 
Färgat håret? Jajamen
Bra självförtroende? nja, men det finns väl en hel del man vill ändra på
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja
Varit kär? räknas olyckligt kär?
Dumpat någon? ja
Gjort något olagligt? har hänt
Somnat i skolan? hahaha, ja..
Brutit ett ben? nej, peppar peppar ta i trä igen...
Tappat bort mig i min hemstad? haha ja!
Sett en fallande stjärna och önskat något? Självklart
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Heheh, mhmmm
Smugit ut utan lov? Nej
En hemlighet som ingen annan vet? ja, gud ja
Sovit en hel dag? Nej, det går ju typ inte?
Somnat gråtande? nej
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? det är nog något som alla kommer göra minst en gångi livet
Blivit generad inför folk? Haha, jaa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nix
Ätit musslor? nej, det känns lite creepy
Haft ett förhållande i under en månad? Ja
Blivit kallad player? inte vad jag vet
Färgat ditt hår svart? nej, men vore kul att pröva!

Vad:
Längtar du till mest just nu? den riktiga våren, tills jag får ett heltidsjobb där jag trivs som fisken i vattnet och andra storslagna händelser.
 
Ska du göra i helgen? Tävla, Stockholm, Avicii m.m
Har du för kläder på dig? sidenmorgonrock
Gjorde du igår? var i stockholm, var bakis, kom hem, låg i soffan och såg film, därefter sova.
Ska du göra i sommar? mysa, jobba, sola, bada, festa, tävla, umgås med mina fina, bara njuta av sommaren och allt som hör därtill.
Åt du senast? frulle
Har du för mobil? iPhone
Vad köpte du senast? mat på donken igår
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? förmodligen hamna i chock 


Vem/vilka:
Slog du senast? oj, det vet jag faktiskt inte
Fick du sms från senast? ludwig
Pratade du med i telefonen senast? malla
Älskar du? alla fina varelser i min närhet, sen har jag väl en fetisch för att ha roligt också så det älskar jag av hela mitt hjärta faktiskt.
Skulle du kunna göra allt för? oj, det varierar lite från dag till dag
Var du med senast av det motsatta könet? var ett gäng på efterfest i lördags
Kan du lita på mest? mina bästos
Vet mest om dig? jag
Sov du tillsammans med senast? emelie

Allmänt:
Har du pussat en groda? iuuuh, nej?!
Kan du hjula? Japp
Biter du på naglarna? Big no
Är du EMO? neheej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, shoppa järnet, verkligen unna mig något
Skulle du kunna hoppa fallskärm? vetefan alltså
Har du sjungit inför publik? nej, blir lite jobbigt om man inte kan sjunga
Följer du mode? kan jag inte påstå att jag gör.
Är du hungrig? nej, åt just frukost jöö
Är du blyg? ibland kan jag vara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0