inflyttning snaaart


Det är helt sjukt vad värt det är att börja tidigt och sluta tidigt istället för att få lite sovmorgon och sen sluta när det är kolmörkt ute. Så nu på eftermiddagen har jag och mamma åkt med lite packlådor till lägenheten, så snart är flytten i full gång. Man kan ju inte flytta in förrän sängen är där, och innan jag flyttar in vill jag ju ha hunnit köpt glas, tallrikar och allt sånt som för mig är ett måste. Och så lär jag ju inhandla tv, kastruller och allt sånt tjafs också. Haha, helt sjukt vad grejor man måste ha, trodde aldrig att det var så här mycket! Men när allt är klappat och klart kommer det bli så bra, kunde inte hittat något bättre :D




Kommentarer
Anonym

Sorry Anna!

whatever I make hurt your feeling...

but you are always in my heart!!

for a while I want focus my business & projects.

Also I feel that SNS is not secure then quit Facebook account.

Don't forget that I am always around you & ready to help my sweet Anna.

you are very special to me(maybe Karma).

I don't know about me yet!

this year I will visit Sweden(July-Nov) & try to buy some property(farmland) & precious metals(Silver,Gold) for preparing coming financial collapse..

maybe we would be good friends each others first..

I love you

2012-02-20 @ 07:12:56
Klara

Jag följer din blogg dagligen, den är grym! :) Jag skulle gärna vilja veta vart du köpt din nya USA-tröja?

2012-02-21 @ 08:17:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0