Lördag

Fick sova länge idag och oh my goood vad skönt det var. Sedan åkte jag till stallet och Caesar fick gå i skogen för att få springa av sig lite:) packade grejor för tävlingen imorgon och putsade lite på gullet lite. Ska bli så jäkla kul att få tävla imorgon, längesen jag längtade så mycket. Var 16 månader sen jag tävlade på "min egen" häst, och nu är det ju vår debut tillsammans!

Är på väg till jobbet nu, är ljust och fräscht eller vad det hette. Nå komikertjosan på Läkerol, men tror det blir ganska lugnt idag:) hoppas! Är lite småsliten, och så vill jag komma hem i tid med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon. Nu ska jag byta om och börja! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0