Måndag

Har inte riktigt smält helgen ännu, den va så jävla bra så jag vill uppleva den om och om igen!! :D

Blandad kompott av sammanfattningen:
- bästa sällskapet
-min väska fastnade i tunnelbanans dörrar, lite småjobbigt.
-min påse började tjuta när vi gick ut från zara.
-blev nekad av en Sandvikensvakt på något förkrökställe......
-spräckte hela framskärmen på luren.
-kändes som att vi vandrade genom hela Sthlm innan vi äntligen hittade vårt hotell som låg 5 min från Stureplan. Vi trodde att vårt hotell låg låångt bort.
-mysiga hotellet som hade röda mattan ute på trappen.
-såg kändisar(blir som en 8 åring då)
-festade lite med kändisar å!!
-yrade runt på Stockholms gator (tackar Gud för gps i telefon)
-Max + donken käk
-efterfest
-FEST
-hotellfrukost<3
-god mat på vapiano
-baksmälla(mestadels av resan...) men så jäkla värt!!!
-stadsvandring
-mysiga och välbehövliga förfester.
-åkte hummerlimmo+champagne(wtf?!) igenom stan och sen till efterfesten. helt.jävla.galet
-stod på listan på collage så vi slapp feta köerna. (tack Zandra du är vår Gud)
-träffade fina, härliga, mysiga människor. Blev nästan lite kär!

Det jobbiga är att jag saknar typ helgen, haha. Men samtidigt kanske det inte heller skulle va lika kul om man gick ut där jämt för då blir det ju liksom inga "speciella" utgångar. Det är ju såna här helger endast lite då och då som sätter sig i ryggmärgen och gör att de blir extra speciella och helt galna. Klubbarna är ju verkligen annat om man jämför med Gävle, det ju vem som helst. Dock ledsen över att vi inte tog nå bilder typ, vi som lovade varann att ta massa kort. Men den här helgen kan jag leva på lääänge!!!:) Sen tycker jag det är lite jobbigt med alla Stockholms fjortisar, åh jag får damp. Kanske för att de flesta är snygga och klär sig snyggt så som inte jag kan eller passar i, och jag blir lite avis(ganska mycket), sen är dom säkert stenrika också som grädden på moset. I-landsproblemen nu för tiden alltså... Nej men får va nöjd med mitt liv också, är ju inte fy skam det heller:)

Tillbaka till vardagen... Idag har jag grejat i lägenheten så nu är alla mina kläder där förutom de som ligger här på vinden. Det börjar verkligen se ut som ett hem nu, ska knäppa lite kort sen när jag är där nästa gång!:) väntar bara på tvbordet, köksbordet och stolarna. Sen ska ju nån byrå och lampor in också men det är ingen större brådska. Sedan har kvällen bestått av träning med Caesar. Dressyrträning var det idag och hoppning imorgon, perfekt uppladdning inför fredagens tävling! Hoppas cesse är lika taggad som jag på en felfri ritt i vår 120 debut....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0