onsdag

Alltså jag dööör, tänk vad en liten like någonstans kan göra!!!!! Helt sinnes, hahah. LYCKA. Är iallafall klar med stallet för dagen och det blev en skogstur i det härliga väder. 12 grader i februari?! och skinande sol. Kändes typ som att det var sommar nästan. Måste faktiskt erkänna att våren är nog min favorittid. Man vet vad man har framförsig de närmsta månaderna och första solen är typ det bästa som finns. Lovely:)

Mitt köksbord, stolarna och tvbänken har fortfarande inte kommit heller, konstigt nog. Jag vill ju flytta in nuuu. Jag vill liksom flytta in när allt är på plats så att det inte känns halvdant alltihopa, iallafall när det gäller de stora prylarna. Vill åka och kolla på en byrå också, sen ska nån snäll själ få sätta upp mina tavlor och sådär också. Nu var det mycket jag vill märker jag... Men har iallafall bestämt att jag ska sova där fredag natt eftersom jag jobbar då och det är så enkelt att bara promenera hem istället för att tvinga någon snällisvakt att vänta på mig;) Drar till stockholm igen på lördag morgon så måste hinna packa på morgonen då eftersom jag förmodligen inte hinner på fredagen pga tävling och jobb. Alla mina kläder är ju där, så det underlättar faktiskt en hel del när jag tänker efter:) Men vi åker inte förrän 11.15 tror jag det var så det borde va lugnt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0