Onsdag

Hör och häpna, jag ligger och kollar big brother.. Jag typ lovade mig själv att inte börja se för då skulle jag bli som besatt och jag känner redan nu att jag är typ fast! Buuu:( men det va ju några snyggingar ser det ut som, tjooho!! Men det kanske kan va värt att följa ändå, dom verkar rätt sköna. Blir dock jobbigt om jag inte klarar mig utan det, precis som det blivit med alla andra favvosar som tex: desperate, greys, gossip, vänner, ensam mamma söker, top model m.m.

Har haft en härlig kväll idag igen som bestått av lite plugg, sedan har jag legat i badet en bra stund och därefter bar det av till kalas hos Linnea!:) är alltid så himla mysigt när vi har vårat kalasfika, så kul att vi fortsätter med det med tanke på att vi gjort det ända sen vi var små! Ska snart stänga mina blå om jag kan slita mig från tvn....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0