Onsdagskvällen

Ja, den här kvällen har mest bestått av att jag har hängt lite i min lägenhet och lagt in mina kläder i garderoberna där. Helt sjukt vad mycket kläder jag har. Fattar inte hur allt ska få plats... Jag hoppas verkligen att jag får in min byrå någonstans som jag har här i strömsbro. Garderoben är proppfull och då har jag ungefär hälften av kläderna kvar här hemma... Ska bli intressant att se om det finns någon bra lösning på mitt problem. Kändes ändå som att jag slängde en del kläder idag, men det syntes inte när jag packade upp tyvärr.

Men har en kartong kvar med lite kläder som jag inte vet vad jag ska göra av. Jag tror dom skulle skruva in en till hylla så söder skulle ju vara guld värt:) Annars har jag diskat rent alla glas, bestick och tallrikar och ställt in det i skåpen. Äntligen börjar det bli lite ordning!! Och tack min älskade mamma som hjälper mig, vet inte vad jag skulle göra utan dig! <3

Nu väntar jag bara på att bordet, stolarna och tv bänken ska anlända, sen tror jag att de "stora sakerna" är på plats! Ska skaffa mig en liten byrå till också där jag kan ha lite extra förvaring, sen skulle jag vilja ha en bokhylla av något slag eller ett skåp. Men det är inget som är brådskande utan det kan jag kika på när jag bott in mig lite :)

Sen är det ju alltid smågrejor man alltid kommer på att man måste köpa och göras, men det får jag ta allt eftersom. Typ som blommor, sätta upp tavlor och alla smådetaljer. Är ju omöjligt att komma på allt man vill ha i ett kök tillexempel. Men som sagt, är iallafall en bra bit påväg och det känns skönt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0