Torsdag

My goood vad skönt att denna dag är över. Klockan ringde kl 6 (!!!!) imorse, då jag började kl 7 ute i Björke idag igen:) var med de mindre barnen, dom var ganska få så det var skönt och det gick super. Hade godaste lunchen med mig också! Plockade iordning en egen sallad igår på triangeln. Fanns allt mellan himmel och jord, och så fanns det skitgoda såser att välja mellan också. Jag dog lite när jag såg salladsbordet:)

Imorgon ska jag vara ledig, längtar sjukt mycket faktiskt till morgondagen:D först ska jag till frissan halv tio, där jag förövrigt älskar att vara! Sedan ska jag träffa min efterlängtade bästo jooosy. Hon är hemma i Gävle alltför sällan, så det ska bli så kul att ses igen. Känna som 1000 år sedan sist! Kvällen är fortfarande lite oklar beroende på om jag ska jobba eller inte, annars fortsätter vi våran dag på kvällen å:) hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0