Upp och hoppa

Vaknade Jättetidigt av mig själv idag. Vet inte om det var för att jag låg typ bara och väntade på att Vikarieförmedlingen skulle ringa in för jobb men dom ringde liksom aldrig. Så där låg jag i sängen och väntade i onödan:) kanske är bra att jag är hemma och kurerar mig lite idag och inte är bland massa snuviga barn.

Var så sjuukt trött igår så jag somnade på en sekund typ. Fattar inte varför jag är så trött jämt. Hahaha och så hade jag sån dryg dröm inatt... Jag och en till var ute och gick i spöregn, och helt plötsligt hittar vi värsta karusellen som vi hoppar på. Det var som en gunga och jag drömde liksom i drömmen att jag höll på att ramla av, det var så wierd. Sedan skulle Vi skulle åka till Thailand, men vi åkte på morgonen och skulle åka hem på kvällen första veckan, istället för att bo på hotell. Och jag hade bokat massa grejor den veckan och hade glömt att jag skulle till Thailand och det var bara massa strul. Och i samma veva skulle jag gå hem från en fest, och då hade jag ha mormors hund med mig som bara skenade iväg med mig släpandes efter. Och egentligen ville jag inte ens gå där för det inte fanns någon belysning under tunneln. Hahaha helt sjukt var det...

Men nu har jag äntligen vaknat som sagt och tur var väl det, mina drömmar börjar spåra lite. Dock var den här lindrig om man jämför hur det brukar vara! Haha:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0