Vinterland

Vad är det som händer där uppe? Är ju fett mycket snö ute!!? Helt stört vad det snöade igår när vi åkte hem från jobbet igår, knappt så att man såg vägen. Det resulterade ju i att det var plogning på G mitt i natten, ett sånt där härligt ljud som man bara vill ligga och lyssna på.... Eller?

Men iallafall så verkade det som att det blev ledighet för mig idag på dagen, vilket kanske var tur eftersom att jag upptäckte att jag ska jobba på Harrys ikväll/inatt.. Skulle egentligen gått på bio med malla men eftersom jag såg schemat så sent som igår så blev det inställt tyvärr:( jag som var så galet sugen på biomys och lite sistertime. Buuh! Men men, plikten kallar och kan ju inte gå med en tom plånka heller:)

Ska läsa lite körkort tänkte jag, och sedan åka ut till stallet. Eller tvärtom, kanske börja med stallet vore en bättre ide? Tål att tänkas på under frullen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0