17/1 2012

Har precit kokat lite ägg och gjort en dunderfrulle åt me, myself and I. Det sägs att frukosten är den viktigaste måltiden på hela dagen, men det kan ändå inte jag hålla med om. Tycker faktiskt att middagen utan tvekan är den bästa och viktigaste måltiden. Skulle ju aldrig klara mig utan den liksom? Kan till och med gå och längta tills det blir middag, matvrak som man är.. Tänkte sätta mig ner och skriva och uppdatera mitt CV lite och även det personliga brevet, för nu är det dags för mig att söka nytt jobb tycker jag:) Skulle va så jäkla skönt med ett heltidsjobb, eller åtminstone 75% med bra arbetstider och där man trivs som fisken i vattnet. Har förmodligen ett jobb till sommaren iallafall, så det är en lättnad! Men är ju en bit kvar tills dess, och får jag inget annat jobb får jag fortsätta med vikarieförmedlingen helt enkelt:)


Kommentarer
nathalie

MEN ÅÅÅÅÅÅH GUD VA JAG HAR LETAT EFTER DEN DÄR LÅTEN :D:D

2012-01-18 @ 20:09:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0