2 januari 2012

Dålig uppdatering, i know. Medans jag håller på att tappar upp ett bad så tänkte jag att jag skulle göra en liten update för er mina fina:) Men det har ju faktiskt varit nyårsafton och massa galej, och det är det ju trots allt bara en gång om året! Har inte varit hemma så mycket heller, och när jag väl varit hemma så har jag sovit! Men helgen har varit kanon iallafall, vilket glädjer mig eftersom nyår inte alls var planerat iår. Har varken haft tid eller lust att lägga energi på det eftersom det är så sjukt överskattat. Men först och främst så bestod fredagen av jobb.. 12-21.30 på arenan och sedan 22-04 ungefär på Harrys. Dagen gick riktigt fort faktiskit, och det var sjukt bra drag på arenan vilket var grymt! lite kult också att brynäs vann när det var 100 års jubileum:) hihi. Sedan har vi självaste nyårsafton också ju. Klev upp tidigt och tog mig in till stan där min lunchdejt väntade på mig. Jag hann göra min debut på systemet också!!! wooopwoop. Hahah, det är helt sjukt vad skyldig jag kände mig när jag gick omkring där inne och letade efter vad jag skulle ha. Men nu minsann kan jag gå omkring där inne utan att behöva känna sig som en brottsling, och välja ut precis vad jag vill ha i dryckesväg. Tack gode gud att emelie var med för annars hade jag ju knappt överlevt. På kvällen blev det dundermåltid (enligt oss) hahaha, sjukaste nyårsmiddagen.. Sedan var vi ett gäng damer som sjöng, drack gott, myste och sedan blev det utgång med alla härliga! Trodde inte alls det skulle bli ett sånt bra nyår som det blev, och det tackar jag flickorna för:) Nu är badkaret fyllt, tänkte göra en liten sammanfattning på 2011 om en stund precis som alla andra:) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0