Dröm

Inatt hade jag en jävlig dröm alltså! Jag skulle åka till Thailand med ett stort gäng, och när vi landat åker vi till en jättefin ö. Det tog skitlång tid att ta sig ut dit, så man va happy när man äntligen kom fram. Nej men då upptäcker jag att jag har glömt resväskan på flygplatsen. Det är ju verkligen mardrömmen om det skulle hända på riktigt, herregud. Men jag hann vakna innan väskan kommit tillrätta tyvärr:( så vet inte hur allt slutade.. Var helt svettig när jag vaknade så väskan var nog borta hehe.

Har just vaknat, verkade inte bli nå jobb idag heller?! Börjar bli skumt det här. Får ringa dit någon dag nu och se så allt står rätt till. Idag ska jag läsa körkortsteori, och sedan har jag lektion halv 4!:)



Kommentarer
Bellis

Finaste ni!!!

2012-01-16 @ 15:52:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0