!!

Bästa helgen pålänge!!! Så kan man sammanfatta helgen som har bestått av feeest och träning. I helgen har jag ju haft tvådagars micketräning med Caesar. Han har gått så jäkla bra hela helgen! Känns som att jag har fått ordning på honom nu och att jag börjat hitta knapparna lite nu:) skön känsla!

Var ut båda dagarna och fredagen var helt sjuk! Hahah så galet kul. Sedan igår var också kung, men fredagen var svårslagen;) hihi.

Nu har jag nyss kommit hem och ska ta en dusch strax för senare ska jag mamma Carina och Malin gå på bio. Det bästa ör att det är gratis för oss;) moaha. Ska bli så mysigt att sätta sig i salongen med lite götta och kolla persbrandt!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0