:)

Sån jäääkla härlig dag har det varit, dock både sorglig och bra tyvärr. Det sorgliga spar jag att berätta för det orkar jag inte ta nu, men har haft en riktigt soft dag iallafall:) Verkade inte vara några större fel på caesar iallafall tack gode gud, vet inte varför han va lite svälld och varm i benet. skumt iallafall! Men nu så på kvällen har jag varit och handlat bara, soffhängt, och snart börjar fredagsmyset på allvar. Då åker chirren och dirren fram samt sällskapet! nooomnomnom. Så skönt att bara vara hemma och se ut precis som man vill och inte behöva stressa till något. Så nu tänkte jag börja fetta lite, det är ju trots allt fredag.. Förresten var jag in på en sån sjukt bra blogg som jag bara gled in på sådär ändå. Så fina bilder, härliga texter och bara sån jävla bra blogg. Dock var det längesen det var en update så hoppas hon tar tag i bloggen snart igen för jag bara ääälskar den! Galet bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0